A+
A-
Wersja kontrastowa
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim





 Drukuj

Wniosek o ustalanie innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa

Uzyskanie innego terminu zapłaty.

Kogo dotyczy

Osób starających się o zmianę terminu zapłaty

Czas realizacji

Przed ustawowym terminem płatności tj. przed 31 marca. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym i terminy wynikające z kpa nie mają zastosowania.

Wymagane dokumenty

Podmioty nie prowadzące działalności gospodarczej w tym osoby fizyczne:
1. Wniosek o ustalenie innego, niż ustawowy, terminu zapłaty opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa wraz z uzasadnieniem.
II. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą:
1. Wniosek o ustalenie innego, niż ustawowy, terminu zapłaty opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa wraz z uzasadnieniem.
2. Kserokopię bilansu lub sprawozdanie F-01 i rachunek zysków i strat.
3. Wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie wnioskodawca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie.
4. Oświadczenie o wielkości i przeznaczeniu pomocy publicznej otrzymanej w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis.
5. Oświadczenie, że nie jest przedsiębiorcą znajdującym się w trudnej sytuacji ekonomicznej według kryteriów określonych w przepisach prawa Unii Europejskiej dotyczących udzielania pomocy publicznej.
6. Informacja o nr PKD (nr polskiej klasyfikacji działalności).
7. Informacja o formie prawnej beneficjenta.
8. Informacja o wielkości beneficjenta.

Opłaty

Brak.

Tryb odwoławczy

Brak.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

Dodatkowe informacje

Ustalenie innego terminu wniesienia opłaty rocznej może nastąpić przed upływem ustawowego terminu wniesienia opłaty tj. przed 31 marca bieżącego roku.
Wniosek należy złożyć nie później niż 14 dni przed upływem ww. terminu płatności.
W trakcie postępowania może zaistnieć konieczność przedłożenia dodatkowej dokumentacji.

© 2024 Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
aplikacja: 1.10.002.013, baza: 1.8.5.12
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce