A+
A-
Wersja kontrastowa
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim





 Drukuj

Wniosek o udzielenie dotacji dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych

Uzyskanie dotacji.

Kogo dotyczy

Szkół i placówek niepublicznych mających status publicznych.

Czas realizacji

Wnioski o udzielenie dotacji należy składać do 30 września roku poprzedzającego rok udzielenia dotacji, zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2203). Wniosek może złożyć organ prowadzący, który posiada aktualne zaświadczenie o wpisie danej szkoły / placówki do rejestru szkół i placówek niepublicznych
w Powiecie Nowodworskim.

Wymagane dokumenty

Warunkiem otrzymania przedmiotowej dotacji jest:
złożenie wniosku przez osobę prowadzącą szkołę lub placówkę niepubliczną nie później niż do 30 września roku poprzedzającego rok udzielenia dotacji,
przekazanie danych do systemu informacji oświatowej wg stanu na dzień 30 września roku bazowego.


Opłaty

Brak opłaty.

Tryb odwoławczy

Brak.

Podstawa prawna


Ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2082)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.)
UCHWAŁA NR XLIII/288/2018 RADY POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 27 września 2018r.w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Nowodworskiego dla niepublicznych szkół posiadających uprawnienia szkoły publicznej
i niepublicznych placówek oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystania. 
© 2024 Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
aplikacja: 1.10.003.012, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce