Uzyskanie patronatu Starosty Nowodworskiego nad wydarzeniem.
Wniosek o objęcie wydarzenia patronatem Starosty Nowodworskiego
Kogo dotyczy
Podmiotem uprawnionym do złożenia wniosku o objęcie przedsięwzięcia patronatem Starosty Nowodworskiego jest organizator wydarzenia, nie może to być osoba fizyczna.
Patronatem nie obejmuje się inicjatyw o charakterze komercyjnym i reklamowym.
Czas realizacji
Wniosek o objęcie przedsięwzięcia patronatem Starosty Nowodworskiego, powinien być dostarczony do Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim nie później niż 30 dni przed planowaną datą wydarzenia.
Wniosek złożony po terminie wskazanym w pkt. 7 regulaminu nie będzie rozpatrywany.
W terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. Decyzja o objęciu lub odmowa objęcia przedsięwzięcia patronatem przekazywana jest wnioskodawcy w formie pisemnej, poprzez pocztę tradycyjną lub elektroniczną.
Wymagane dokumenty
Wypełniony wniosek o objęcie wydarzenia patronatem Starosty Nowodworskiego.
Opłaty
Brak
Tryb odwoławczy
Brak
Podstawa prawna
- art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920).
- Zarządzenie Nr 52/2020 Starosty Nowodworskiego z dnia 9 października 2020 r. w sprawie zasad obejmowania przedsięwzięć i uroczystości honorowym patronatem Starosty Nowodworskiego.
- Regulamin przyznawania patronatu Starosty Nowodworskiego przyjęty w/w Zarządzeniem.
Dodatkowe informacje
Komórka odpowiedzialna:
Zespół Promocji i Spraw Społecznych, tel.+48 22 765 32 04, e-mail: promocja@nowodworski.pl
Informacje o przedsięwzięciach objętych patronatem Starosty Nowodworskiego są zamieszczane na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, na co organizator wyraża zgodę.
Przed wypełnieniem wniosku o patronat Starosty Nowodworskiego należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim dostępną na stronie internetowej www.bip.nowodworski.pl oraz Regulaminem.