A+
A-
Wersja kontrastowa
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim





 Drukuj

Wniosek konsumenta

Złożenie wniosku w sprawie odrzuconej reklamacji.

Kogo dotyczy

Konsumentów.

Czas realizacji

Brak

Wymagane dokumenty

Powiatowy Rzecznik Konsumentów rozpatruje wnioski w kolejności wpływu.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów występuje do przedsiębiorcy dopiero po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego.
Złożenie wniosku do Powiatowego Rzecznika Konsumentów nie przerywa biegu przedawnienia.
Rzecznik nie dysponuje środkami, za pomocą których mógłby wymusić na przedsiębiorcy spełnienie roszczeń konsumenta.
Jeśli przedsiębiorca odrzuci argumenty przedstawione przez rzecznika, konsumentowi – dla dalszego dochodzenia roszczeń – pozostaje droga sądowa.
Do wniosku należy dołączyć kopię wszystkich dokumentów związanych ze sprawą (korespondencja między konsumentem a przedsiębiorstwem, umowy, reklamacje itp.). Proszę także o krótki opis sprawy.

Opłaty

Brak.

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje swoje zadania na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 )
© 2024 Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce