A+
A-
Wersja kontrastowa
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim





 Drukuj

Wniosek o przyznanie dotacji na realizację zadania w zakresie wsparcia i rozwoju sportu w Powiecie Nowodworskim

Celem wspierania klubów jest:
1) poprawa warunków uprawiania sportu;
2) osiągnięcie wysokich wyników sportowych przez zawodników klubów sportowych;
3) promocję sportu i aktywnego stylu życia;
4) umożliwienie dostępu do różnorodnych form aktywności sportowej.
5) sfinansowanie stypendiów sportowych i wynagrodzenia kadry szkoleniowej



Kogo dotyczy

Klubów sportowych.

Czas realizacji

Zarząd Powiatu w terminie do 30 września roku budżetowego poprzedzającego rok budżetowy, podaje do publicznej wiadomości zakres zadań sportowych, które mogą być zlecane klubom sportowym działającym na terenie powiatu nowodworskiego, niedziałającym w celu osiągnięcia zysku na które mogą być przyznane dotacje z budżetu powiatu, oraz termin składania ofert.

Wymagane dokumenty

Dotacje na realizację zadań o charakterze publicznym przyznawane są w oparciu o ofertę złożoną przez klub sportowy, ubiegający się o realizację zadania.
Oferta, powinna zawierać:
1) szczegółowe dane o ubiegającym się o realizację zadania, w tym informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych, wskazujących na możliwość wykonania zadania;
2) zakres działalności podmiotu wynikający ze statutu lub dokumentu rejestrowego oraz odpisy tych dokumentów;
3) szczegółowy zakres rzeczowy zadania-dokładny opis, charakterystyka zadania;
4) termin i miejsce realizacji;
5) kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania, w tym podanie kwoty oczekiwanej z budżetu powiatu wraz z jej przeznaczeniem oraz wskazanie innych źródeł finansowania zadania.

Opłaty

Brak

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

UCHWAŁA NR XLIII/287/2018
RADY POWIATU NOWODWORSKIEGO
z dnia 27 września 2018 r.
w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu w Powiecie Nowodworskim

Na podstawie art.27 ust.2 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018r. poz.1263, z późn. zm.) oraz art. 12 pkt.11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.z 2018 r., poz.995 z późn. zm.)


Dodatkowe informacje

Zarząd Powiatu może uzależnić rozpatrzenie oferty od złożenia w określonym terminie dodatkowych informacji lub dokumentów.
W przypadku stwierdzenia uchybień formalnoprawnych lub innych wad oferty, Zarząd Powiatu wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia lub uzupełnienia . Oferta, która nie została uzupełniona, nie jest rozpatrywana.
Przy rozpatrywaniu ofert na realizację zadania uwzględnia się:
1) znaczenie zadania dla realizowanych przez powiat zadań;
2) przedstawioną kalkulację kosztów;
3) ocenę możliwości realizacji zadania przez składającego ofertę;
4) ocenę wykonania zadań zleconych wnioskodawcy w okresie poprzednim, w zakresie
rzetelności i terminowości ich realizacji oraz rozliczenia otrzymanych na ten cel środków;
5) możliwości finansowych powiatu.
Zarząd Powiatu ma prawo dokonania wyboru wykonawcy zadania w przypadku, gdy złożona zostanie jedna oferta.
Z czynności dotyczących wstępnego wyboru ofert Zarząd Powiatu sporządza protokół.
Postępowanie o udzielenie dotacji podmiotom ubiegającym się o realizację zadań powiatu jest jawne.

© 2024 Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce