A+
A-
Wersja kontrastowa
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim





 Drukuj

Pismo ogólne

To pismo, które służy do komunikacji z administracją w sprawach, które możesz załatwić przez Internet i które nie mają oddzielnych formularzy. Możesz nam zadać pytanie, napisać wyjaśnienie, złożyć zażalenie, żądanie, podanie lub wniosek. Za pomocą pisma ogólnego możesz uzupełnić wcześniej złożony wniosek lub przekazać dokument, zaproszenie na wydarzenie lub petycję do urzędu. Samodzielnie uzupełnij formularz na komputerze i wyślij do wybranego podmiotu publicznego. Po chwili dostaniesz elektroniczne urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP) pisma. To potwierdzenie jest tak samo ważne jak potwierdzenie odbioru listu poleconego, który wysyłasz pocztą tradycyjną.
Pismo ogólne piszesz, jeśli:
  • chcesz się z nami skontaktować,
  • przepisy umożliwiają wysłanie wniosku przez Internet,
  • nie ma specjalnego formularza do załatwienia Twojej konkretnej sprawy
 

Kogo dotyczy

Każdy kto chce wysłać pismo ogólne i ma konto na platformie ePUAP.
Potrzebny Ci do tego Profil Zaufany lub Certyfikat Kwalifikowany.
Pozwalają one potwierdzić Twoją tożsamość. Sprawdź jak założyć Profil Zaufany.

Czas realizacji

Czas oczekiwania na odpowiedź zależy od rodzaju Twojej sprawy lub od stopnia jej skomplikowania.

Odpowiedź uzyskasz:
  • Elektronicznie
Na „Moją skrzynkę” w ePUAP
Aby sprawdzić skrzynkę: wejdź na ePUAP i zaloguj się.
Kliknij „Moją skrzynkę” na górze po prawej stronie.
  • Pocztą tradycyjną: jeśli zaznaczysz odpowiednie pole ma formularzu pisma ogólnego.

Wymagane dokumenty

Dane do logowania poprzez login.gov.pl (może to być login z hasłem do profilu zaufanego lub e-dowód )załączniki w wersji elektronicznej – jeśli będą potrzebne.

Opłaty

Brak opłat

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180).

Dodatkowe informacje

  1. Jeśli chcesz przesłać dokument podpisany przez więcej niż jedną osobę:
    • skorzystaj najpierw z usługi "Podpisz dokument elektronicznie", następnie dodaj dokument jako załącznik do pisma ogólnego.
  2. Możesz dodać więcej niż jeden załącznik, ale maksymalny rozmiar wszystkich załączników to 150 MB.
  3. Wysłane pisma ogólne możesz sprawdzić w „Mojej skrzynce” w Mój Gov lub ePUAP.

E-formularz

© 2024 Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce